VOX POPULI Григорий Беденко 22 сентября, 2015 16:30

King Savers: қонақтар үшін қолжетімді баға!

King Savers: қонақтар үшін қолжетімді баға!
Фото: Григорий Беденко
Алматыда Бургер Кинг® компаниясы операциялық директоры мен King Savers жаңартылған платформасын таныстырды. Бұл платформа 2014жылы іске қосылды. Бұған 300-500 теңге аралығында тұратын 15тен астам фирмалық тағамдары кіреді. Осылайша Бургер Кинг® қазақстандықтарды қолжетімді бағамен сүйікті әрі дәмді тағамдарымен қамтамасыз етуді жоспарлап отыр. Біздің тілшіміз Григорий Беденко баспасөз-ланчке қатысып қайтты.

Алматыдагы MEGAда орналасқан Бургер Кинг® мейрамханасында өткен тұсаукесерде опациялық директор Стивен Абигайл таныстырылды.

Тұсаукесер басталғанға дейін Burger King® баспасөз қызметкерлері.

Аян Қурманғалиева, Қазақстандағы Бургер Кинг®-тің тренинг-менеджері.

Спикерлер King Savers жаңартылған платформасы жайында айтты және бірінші жартыжылдықтағы жұмыстарының нәтижесімен, сондай-ақ компанияның жақын арадағы жоспарларымен бөлісті.

Қазіргі таңда Қазақстанда 23 мейрамханалар жүйесі жұмыс жасайды.

Қазақстанда Бургер Кинг® жүйесінің жақсы ұлғайып жатқанына байланысты жаңа қызмет - операциялық директорды енгізу қажеттілігі туындады. Сөйтіп, 14-тамыздан бастап бұл қызметке мейрамхана бизнесінде үлкен тәжірибесі бар Стивен Абигайл кірісті. Оның міндетіне Қазақстандағы жүйенің мейрамханаларының бәрінің операциялық іс-әрекеттері кіреді –  операциялық стартегияны анықтау және іске асыру,мәдениетке, сапаға байланысты жұмысты жоспарлау, ұйымдастыру, сатудың табыстылығын арттыру. 

Стивен Абигайл:

- Менің басты міндетім жоғары деңгейлі кәсіби команда жинау арқылы компанияның операциялық жұмысын халықаралық деңгейге шығару, сонымен қатар Бургер Кинг®-ті қазақстандықтар мен қонақтардың №1 таңдауы ету болып табылады. Мен әрқашан жаңадан дамып келе жатқан нарықта халықаралық брендпен жұмыс істеуді армандадым. Қазақстанда фаст фуд сегменті өте жас болып табылады, және бұл бізге жергілікті нарықта №1 бренд болуға қосымша мүмкіндік береді.

Компанияның жоспарында жылдың аяғына дейін тағы 5 мейрамхана ашу бар.

 

Бұл Ақтөбеде екінші мейрамхана, Павлодар және Оралда бірінші мейрамхана тізбегі, сондай-ақ Алматы қаласындағы екі мейрамхананы көшіру болып табылады.

Жалпы, компания бұл жылы 10 мейрамхан ашуды жоспарлап отыр.

 

 

Стивен Абигайлдің ойынша, ең бастысы жылдам тамақтану сегмнтінде қарқынды келе жатқан компания атағын сақтап қалу.

Нәтижесінде, 2015 жылдың ішінде Burger King® елімізде 600-ге жуық жаңа жұмыс орнын ұсынады. 

2015 жылдың маусым айында жобаға салынған инвестицияның көлемі  $16 миллионды құрады. Ал 2015 жылдың шілде айынан бастап компания жүйеге қосымша $6 миллион инвестициялауды жоспарлап отыр.

Марина Середкина, компанияның аға бренд-менеджері King Savers платформасы қалай жаңартылғанын айтып берді.

King Savers – бұл 300-500 теңге көлеміндегі Бургер Кинг®-тің 15 фирмалық тағамы.

Тағамдар таңдауы әр түрлі: “Криспичикен”, гамбургер мен чисбургер 500 теңгеден, тіске басарлар: картоп таяқшалары, пияз сақиналары, немес “Кинг нагетсасы” 300 теңгеден.

Сондай-ақ платформа сусындар мен тоқбасар ұсынады.

King Savers платформасы Бургер Кинг® жүйесінің халықаралық стартегиясының бір бөлшегі болып табылады.

Оның мақсаты – бүкіл әлемде күн сайын өз қонақтарына қолжетімді бағамен дәмді және сүйікті тағамдарын ұсыну. 

Бір қызығы, қазақстандықтардың King Savers платформасындағы ең сүйікті тағамы “Криспичикен” болып табылады.

21 

Оның 2015 жылдың қаңтарынан шілде айына дейінгі сатылымы  350 мың дананы құрады.

22 

Сонымен қатар, Burger King® тиімді үйлесімділік ұсынады. Мысалы, екі «Krispichiken» және улкен сусын мен үлкен картоптан тұратын комбо-мәзірді 1200 теңгемен ұсынады.

23 

Сонымен бірге, “Криспичикен” , “Кинг нагетсалары”, орташа сусын және үлкен картоптан тұратын 1 100 теңгелік комбо-мәзір аса танымал.

24 

«Бұл платформаны енгізу бізге әрбір адамның керемет дәмді сезінуіне, жоғары сапалы ингредиенттер және барлық халықаралық сапа стандарттарына сай жоғары деңгейде қызмет көрсетуге мүмкіндік береді!» - дейді Аяна Құрманғалиева.

25 

Өз қонақтарының талғамын қанағаттандыру үшін, компания жоғары сапа стандартын қолдауға жаңа жабдықтар әкелді.

26 

Мәзірге үш еселенген “Биг Кинг”, Фокачча Чикен, құлпынай қосылған балмұздақ сияқты жаңа тағамдар енгізілді.

27 

Айта кеткен жөн, осы жылы қосымша үш мейрамханада жеткізу қызметі іске қосылды: Алматыда екеу - Арбаттағы мен Dostyk Plaza СОО, және Атыраудағы мейрамхана.

28 

Мейрамхана асханасында.

29 

“Криспичикен”дерді дайындау.

30 

Фастфуттардың негізі - қарапайым және жоғарыкалориялы ингредиенттер. 

Бөліс
Григорий Беденко
Григорий Беденко
журналист, фоторепортер, блогер
КОММЕНТАРИИ ()
Осталось символов: 1000