BUSINESS Жанара Каримова 24 декабря, 2014 11:56

PHONEBOOTH - тегін қоңырау шалу орталықтарға арналған бағдарлама

PHONEBOOTH - тегін қоңырау шалу орталықтарға арналған бағдарлама
Өткен жылы нарықта Қазақстандық Phonebooth бағдарламасы пайда болды,Viber секілді Call-орталықтарға қоңыраулар ретінде пайдалану үшін. Сіз шетелде болсаңыз, картаңызбен төлей алмаған болсаңыз сізге банкке хабарласуға тура келеді. Phonebooth пайдалансаңыз сөзіңізге ол қоңырау тегінге түседі. Ең бастысы ол үшін - ғаламтор.
Phonebooth – приложение для бесплатных звонков в call-центры

Баспагер Астанадағы ІТ-жобаларды іске жүргізген компания Open Technologies болып табылады.  Компанияның негізін қалаушы - Қайрат Ахметов, атақты МФТИ түлегі - Қазақстан әлемдік нарыққа қосылуын қалайды.

IT-саласында жұмыс бастауы. 

– Мен Павлодар қаласындағы қазақ-түрік лицейін бітіргенмін.  Физика халықаралық байқауларының  жеңімпазы ретінде, сараптамасыз физика және технологиялар Мәскеу институтына түстім.  Физика олимпиадасының барлық жеңімпаздары сонда түсті. Алайда, мен  ешқашан физиканы ғылым ретінде оқығым келмеген, әрқашан да бағдарамашы болғым келетін.  Екінші курста менің арманымдағы жұмысқа алды: ол компьютерлік тақырыптар бойынша жетекші журналдардың шолушысы-сынақшы болдым.

Phonebooth – приложение для бесплатных звонков в call-центры

- Мен әрқашан да телекоммуникацияға қызығушылық танытатынмын. Мен мықты бағдарламашы болу мүмкіндігін жіберіп алдым, мен жай ғана IT саласында жұмыс істегім келген жоқ мен телекоммуникация саласында жұмыс істегім келетін. 2004 жылы бакалавр дәрежесін алғаннан кейін мен Алматыға ақпараттық технологиялар саласында жұмыс істеу үшін келдім.  Содан кейін жүздеген мың долларға сатылатын ERP-жүйесіне үлкен қызығушылық білдіртетінмін.  Мен оны оқу барысында оқып тастаған болатынмын. Маған әулетті клиенттің контактілерін берген болатын, ол маған құны 15000$ ERP жүйесіне тапсырыс берген болатын. Мен ол кезде тіпті шарт пен сілтеме шарттар туралы хабарсыз болатынмын. Ақыр соңында жоба сәтсіз аяқталды. OPEN-SOURSE технологияларына деген махаббатымыз біздің болашақ команиямыздың атында көрінді-2006 жылы құрылған Open Technologies атты компания.  Біз ішкі ірі компаниялар SIP-клиенттері үшін мобильді қосымшалар мен ұйымдар әзірлеумен айналысатын едік. Қазіргі уақытта біздің штатта 80 адам. 

Phonebooth – приложение для бесплатных звонков в call-центры

Енді біз әлемді қалай өзгерте аламыз

– Мен әрдайым нақты бірдеңе жасағым келетін.  IP-телефония мен мобильдік қосымшаларды біріктіру ойға келді. Солай Phonebooth қоңырау-орталықтарына тегін қоңырау шалуға мүмкіндік беретін бағдарламасы пайда болды. IDphone, IP-қызмет Қазақтелеком үшін жасаған  біздің портфолияда екі технологиялық өте ұқсас бағдарламалар болған.

Phonebooth – приложение для бесплатных звонков в call-центры

– Өткен жылдың қыркүйек айында, біз прототип жасадық алты ай өткен соң оны AppStore және Market Play шығардық.  Қызмет пайдаланушыларына ұнады, бірақ біз кез-келген жарнамалық науқан жасаған жоқпыз.  Біздің қазіргі пайдаланушылардың жалпы саны 4 мыңға жуық болды.

 Өнімнің ерекшелігі пайдаланушылардың вирустық ағыны болып табылады. Бірақ біздің пайдаланушылардың сыни мәселелері жоқ. 

 Басында, біз мұндай банктер сияқты компаниялардан ақша жинауға  бағытталған болатын.  Телекоммуникация операторлардың нөмірлеріне 8-800 және қысқа ұялы сияқты - кіріс қоңыраулар үшін. Бірақ қазір мен жарнама моделіне көп бейімделем, мысалы Эйр Астанаға қоңырау шалған адамға қонақүйден нөмір алу туралы ұсыныс түседі. 

Phonebooth – приложение для бесплатных звонков в call-центры

Біз Phonebooth елеулі экспорттық әлеуетке ие деп санаймыз. Барлық адамдар қоңырау-орталықтарына қоңырау шалмайды және әрине телефон бірліктерді тексермейді, сондықтанда бізге АҚШ-тың нарығына кіру қиын болады.  Бірақ, басқа нарықтар да бізге өте қызықты болып табылады.  Мен әлемдік нарыққа Қазақстан да шығарылғанын қалаймын. 

Бөліс
Жанара Каримова
Жанара Каримова
КОММЕНТАРИИ ()
Осталось символов: 1000